sobota, 18 czerwca 2011

Today: International Sushi Day

Międzynarodowy dzień sushi przypada właśnie na dzisiaj - 18.06

Osobiście nie zamierzam go obchodzić, gdyż moje pierwsze (i jedyne) podejście do sushi skończyło się tym, że moja siostra musiała zjeść dwie porcje (swoją i moją..) 

Dzielnie wytrwałam przez zupę, ale później okazało się, że surowe ryby do mnie nie przemawiają.. Zresztą generalnie nie lubię ryb i owoców morza. 

Buhuuu a podobno od sushi można się uzależnić ;<.. Cóż.. nie dla mnie.



  Chociaż jadłam raz u kolegi sushi bez ryby  ;) 
było dobre.. haha typowa ja...

Jeśli jednak mówimy o tradycyjnym rodzaju to najbardziej odpowiadają mi te na dole. Uważam że są super słodkie i mogłaby mieć każdy rodzaj!!! :D Są to sushi....


 ... USB!!!

 Ps. Wybiera się dzisiaj koś;) ??

/Marty 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz