piątek, 17 czerwca 2011

17.06

Hej, hej
U mnie całkowicie spokojnie, dziś pojechałam do szkoły żeby posiedzieć na paru lekcjach, ale okazało się, że i tak nikogo nie ma więc praktycznie od razu miałam sobie pójść :P fajnie, fajnie, tylko po co udawać, że ta szkoła jeszcze trwa ;P?

Pojechałam sobie do domu, trochę się ogarnęłam i zahaczyłam o jakiś dziwny festyn.. nie wiem skąd one się biorą i dlaczego ja zawsze na nich kończe.. :P, no ale nic, przed chwilą wróciłam sobie z KFC, bo tam właśnie rozdają darmowe krushery jeśli ktoś jest zainteresowany;)) Pina colada <3 :D




Dziś:
sukienka - MQ
sweter - Zara
sandały - Nine West
kolczyki - Glitter

Oki, lecę bo dzisiaj ostatni w tym roku szkolnym szwedzki, a już widzę, że będę grubo spóźniona ;P.. 

/Marty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz