sobota, 18 czerwca 2011

Odd Molly! :D

Weei fajny dzień!!

Najpierw odebraliśmy ten dywan z aukcji i naprawdę bardzo fajny, spodobał się Ferrari chyba..bo ciągle teraz na nim leży ..:P
Potem zrobiłam z tata 3 godziny shopping !! Weeiii
Fajnie było dostałam 2 bluzki od Odd Molly :DDD ciesze się, bo od dawna bardzo podobają mi się rzeczy z tej firmy, a ceny tych ubrań jednak są duże..:/
Potem jeszcze załapałam się na różową bluzkę od Fred Perry :D
Przymierzałam jeszcze wiele innych rzeczy, ale albo nie było rozmiaru albo po prostu nie byłam przekonana..dziwne w sumie, bo ja jestem zawsze pierwsza do kupowania xp
Najbardziej ze zawiodłam, że nie było ani rozmiaru ani modelu kurtki Barbour którą chciałam..:/ no nic jeszcze znajdę ;D



Outfit!
bluzka (której kokardka się rozwiozala..)- H&M
dżinsy- True Religion
buty- Dubaj
torebka z skóry- Thailandia
okulary -Ray Bans


 moja piękna sałatka!!! Mozarela z pomidorami i bazylią ^^^^^^ PYCHA!

Ciao !
/Mia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz