czwartek, 16 czerwca 2011

In eye candy colors

Wracam do dawnej aktywności:)
Ostatnie dni są dla mnie przede wszystkim sportowe: rower, konie, znów rower, badminton i generalnie poza domem, więc po prostu nie miałam kiedy czegoś napisać. Dzisiaj też już zdążyłam mieć trening i rower :P

W każdym razie jakiś czas temu zgarnęłam jeden z katalogów w Peek & Cloppenburg (tamten akurat był firmy Bogner - dla dociekliwych;)

Popatrzcie co tam znalazłam! Jest to dla mnie swoisty MUST HAVE tego roku i zresztą ogólnie, bo mokasyny zawsze są w łaskach.




 Jak dla mnie każde jedne są perfekcyjne, mogłabym wziąć każde :D!!

- Bardzo podoba mi się seria z pierwszego zdjęcia, wyglądają tak solidnie i precyzyjnie.
- Z drugiej strony mokasyny w jednolitym kolorze, np. neonowy pomarańcz, róż, też po prostu świetne!

Co myślicie? Ja czuje się zainspirowana;))

/Marty 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz